Hasznos cuccok a pénztárcában

Ha a pénztárcánkra gondolunk, értékeinkre, bankkártyára, hitelkártyára, készpénzre és személyes okmányokra gondolunk, de tényleg csak ennyire van szükség?
Mielőtt mindenki rávágná, hogy igen, jusson eszünkbe, hogy mennyi helyzetben jól jött volna egy kés. Pláne egy olyan ami elfér a tárcában, mert bankkártya méretű. WOW!

Itt egy videó, miről is írok

 

Fetisisztáknak pedig itt van ez a multifunkciós valami

 


A mai okostelefonok mini számítógépek, és éppen ezért gyorsan leszívják az akkut, ha sokat nyomkodjuk. Pl.: vonatállomáson, buszváróban, hivatalban várakozunk stb. Már csak azt vesszük észre, hogy a teló figyelmeztet: ha így folytatod haver szarban leszel, mert még egy hívást sem bírok ki! Na akkor hagyd abba és ücsörögj még fél órát, ami egy örökkévalóság... DE nem kell parázni, ha van egy

külső telefontöltő a tárcában.

 

Mèg borotva is van ebben a méretben.

 

 

Ki tudja még mi minden van, vagy még lesz kártya méretben, de nekem nagyon bejönnek ezek a dolgok. Én a kést már régen beszereztem. Sokszor használtam mikor épp nem voltam otthon.