Túl magas a telefonszámlád?

...mert nekem egyre csak nőtt, nőtt, nőtt...
A vègèn már csak azt vettem észre, hogy 10000 Ft felett járok havonta és alig telefonálok. Mivel már lejárt a hűségidőm, gondoltam szétnézek, hátha van valami jobb tarifa a szolgáltatómnál, de nem! Nincs!
Na akkor a többi szolgáltatónál is szétnéztem, de ott még rosszabb volt a helyzet.

szomoru.jpeg

 

 Reménytelenség járt át...
Nem akartam elhinni, hogy ennyit kell fizetnem egy ilyen alapvető szolgáltatásért.

Ennyi pénzért már szinte választhatnám a korlátlan telefonálást is, de néhány ismerőstől hallottam, hogy ennél a variációnál nem árt elolvasni a szerződésben az apró betűs részt, mert érhetnek meglepetések... meg amúgy sem ülök annyit a telefonon, hogy nekem ez opció legyen. Hosszas keresgélés után találtam egy weblapot (mobilflotta.net), ahol megoldást találtam a problémámra.
Fel is vettem velük a kapcsolatot, és jobbnál jobb tarifákat mutattak, amik közül kiválasztottam a számomra legkedvezőbbet. (havi 1990 Ft-ért amiből 100 perc lebeszélhető, ezután minden perc bruttó 11 Ft másodperc alapú számlázással) Nagyon korrektek voltak, Egyszeri, asszem 7 ezerèrt át is tettek ebbe a flottába. Azóta nem érte el a telefonszámlám a 3 ezret, ami nagy szó, mert többet telefonálok, mint előtte.

boldog.jpg

 

 

A lényeg, hogy nagyon megérte, mert így évente 100 rugót is megspórolhatok,
 ami azért nem rossz.